سنگ بازالت ماکو سنگ بازالت ماکو .

سنگ بازالت ماکو

10 کاربرد سنگ تراورتن در ساختمان سازی

کاربرد سنگ تراورتن - سنگ بازالت ماکو

کاربرد سنگ تراورتن از گذشته های دور تا به امروز در نمای ساختمانها به دلیل طول عمر، دوام و زیبایی خاص آن قابل مشاهده است.

سنگ تراورتن بسیار کاربردی است و در فضاهای خارجی و داخلی ساختمان میتوان از آن استفاده کرد. در این مقاله سعی داریم 10 کاربرد سنگ تراورتن در ساختمان سازی را بررسی کنیم. پس تا پایان مقاله با بازالت ماکو همراه باشید.

در ادامه به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات سنگ بازالت ماکو دیدن کنید :

بازالت ایران

بازالت تهران

بازالت شمس آباد

بازالت

سنگ گرانیت

گرانیت بازالت

سنگ آندزیت

گرانیت اندزیت

آشنایی با سنگ تراورتن

سنگ تراورتن سنگی طبیعی مانند گرانیت، سنگ آهک، مرمر و … است که اصلی ترین تفاوت این سنگ با سایر سنگها چگونگی شک گرفتن آن است.

این سنگ در چشمه های آب گرم و در غارهای سنگ آهک تشکیل می شود و در این سنگ سوراخهایی دیده می شود که در اثر خروج گاز دی اکسید کربن در آن ایجاد شده است.

بازالت نما

قطعات بزرگ سنگ تراورتن پس از استخراج برای برش به کارخانه های سنگبری ارسال می شوند و در ابعادی نظیر اسلب، موزائیک و کاشی فرآوری می شوند.

این سنگ بسیار در صنعت ساختمان سازی پرکاربرد است و بدلیل مقاومت بالا، طول عمر زیاد و زیبایی ظاهری از گذشته تا کنون مورد توجه بوده است. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .


برچسب: سنگ بازالت،بازالت نما،بازالت ساختمانی،بازالت،خرید بازالت،قیمت بازالت،بازالت ماکو،سنگ بازالت ماکو،گرانیت بازالت،سنگ گرانیت،سنگ آندزیت،گرانیت آندزیت،سنگ اسپراخون،سنگ آتشفشانی،گرانیت اسپراخون،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۲:۱۸ توسط:basaltmaku موضوع: نظرات (0)