سنگ بازالت ماکو سنگ بازالت ماکو .

سنگ بازالت ماکو

10 نوع سنگ مورد استفاده در ساخت و ساز

نوع سنگ

سنگ یک ترکیب طبیعی از کانی های فلزی و غیرفلزی است که در پوسته زمین یافت می شود. همچنین ساختارهای زمین شناسی، فیزیکی و شیمیایی پیچیده ای دارند.

انواع سنگ از زمان های قدیم در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گرفتند.

سنگ ها در ساخت و ساز به دلیل استحکام، در دسترس بودن و دوام بسیار محبوب هستند. در ساختمان سازی، انواع سنگ ها با توجه به خاصیتشان انتخاب می شوند.

شرکت سنگ بازالت ماکو ارائه دهنده سنگ بازالت :

سنگ بازالت

سنگ اندزیت

گرانیت اندزیت

گرانیت بازالت

بازالت ماکو

سنگ آتشفشانی

سنگ اسپراخون

سنگ بازالت ساختمانی

قبل از استفاده در ساخت و ساز، باید در مورد ویژگی های سنگ آگاهی داشت. در ادامه 10 نوع سنگ کاربردی همراه با ویژگی آنها در ساخت و ساز ذکر شده است.

1ـ نوع سنگ بازالت

بازالت سنگی آذرین است که از انجماد ماگمای مذاب تحت فشار به وجود می آید. این نوع سنگ دارای ساختار متوسط ​​تا ریزدانه است. اغلب این سنگ ها به عنوان فلزات جاده ای استفاده می شوند. همچنین دارای وزن مخصوص و مقاومت فشاری 200-350 نیوتن بر میلی متر مربع است.

بازالت بیش از هر نوع سنگ دیگری در زیر سطح زمین قرار دارد. بیشتر حوضه های اقیانوسی توسط بازالت پوشیده شده و سنگ آتشفشانی اصلی در بسیاری از جزایر اقیانوسی میانی از جمله ایسلند و جزایر هاوایی است.

ویژگی های سنگ بازالت

بازالت معمولا خاکستری تا سیاه است؛ اما به دلیل اکسیداسیون می تواند قهوه ای یا زنگ بزند. اگرچه سنگ های بازالتی به عنوان «تاریک» شناخته می شوند، اما می توانند طیف گسترده ای از سایه را به دلیل فرایندهای ژئوشیمیایی منطقه ای از خود نشان دهند. بازالت مختص زمین نیست. بازالت یک سنگ بین کهکشانی است که نمونه‌هایی از آن در ماه، مریخ، زهره و چند سیاره دیگر یافت شده است. برای خواندن ادامه مطلب سنگ مورد استفاده در ساخت و ساز کلیک کنید.


برچسب: سنگ بازالت،گرانیت بازالت،سنگ اندزیت،گرانیت اندزیت،سنگ بازالت ماکو،سنگ بازالت ساختمانی،سنگ اسپراخون،سنگ آتشفشانی،بازالت،بازالت ایران،بازالت تهران،شرکت سنگ بازالت ماکو،بازالت ماکو،بازالت ایران،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۰:۲۹ توسط:basaltmaku موضوع: نظرات (0)