سنگ بازالت ماکو سنگ بازالت ماکو .

سنگ بازالت ماکو

سفارش سنگ آندزیت در سال 1401

سنگ اندزیت

سنگ آندزیت از جمله سنگ های آتشفشانی است.که به رنگ های مختلفی یافت می شود. به دلیل موادی که در بافت این سنگ وجود دارد از زیبایی و استحکام خاصی برخوردار است. از همین رو در ساخت بناهای تاریخی و نمای ساختمان به وفور استفاده می شود. تا انتهای مقاله بازالت ماکو را همراهی کنید تا شما را با ویژگی های سنگ آندزیت بیشتر آشنا سازیم.

سنگ بازالت

بازالت

بازالت ایران

بازالت تهران

خرید بازالت

قیمت بازالت

سنگ نمای ساختمان

معرفی سنگ آندزیت

آندزیت یک سنگ آتشفشانی است.که از نام کوه های آند در آمریکای جنوبی گرفته شده است. معمولاً خاکستری رنگ است. نوعی سنگ آتشفشانی است که وجود فنوکریستهای پلاژیوکلاز، پیروکسن و گاه الیوین در خمیره ای غنی از پلاژیوکلاز از مشخصات آن است.

آندزیت ها پس از بازالت ها فراوان ترین سنگ های آتفشانی محسوب می شوند. از ۷۲۱ آتشفشان فعال جهان، ۴۴۲ آتشفشان به آندزیت ها تعلق دارند. آتشفشان های آندزیتی اغلب از شدت فوران زیادی برخوردار هستند.

سنگ های آندزیت اغلب به همراه بازالت های کالکوآلکالن، داسیتها و ریولیتها یافت شده و از آن ها برای نقشه برداری مناطق فرورانش باستانی استفاده می شود. زیرا آتشفشان های آندزیتی در پوسته اقیانوسی بالای این مناطق تشکیل می شوند.رنگ آندزیت ها خاکستری و خاکستری مایل به آبی هستند. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .


برچسب: سنگ بازالت،بازالت ایران،بازالت تهران،بازالت شمس آباد،سنگ بازالت ماکو،بازالت ساختمانی،خرید بازالت،قیمت بازالت،سنگ گرانیت،سنگ اندزیت،گرانیت اندزیت،گرانیتت بازالت،بازالت ماکو،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۹:۴۰ توسط:basaltmaku موضوع: نظرات (0)