سنگ بازالت ماکو سنگ بازالت ماکو .

سنگ بازالت ماکو

سفارش انواع سنگ نمای ساختمان در سال 1401

کاربرد سنگ های بازالت

قرن‌هاست که سازندگان و معماران از سنگ‌های طبیعی برای تزئین نمای داخلی و خارجی ساختمان‌ها استفاده می‌کنند. استفاده از این مصالح ساختمانی طبیعی نماد زیبایی است. زیرا بسته به کیفیت و ظاهر آن می توان سطوح منحصر به فردی را طراحی کرد. علاوه بر این، ساختمان با سنگ طبیعی پایدارتر است. استفاده از مواد خام، طیف وسیعی از کاربردها در حفظ بناهای تاریخی و بازسازی و همچنین در پروژه های معماری مدرن دارد. در این مقاله شما را با کاربرد سنگ های طبیعی در طراحی نمای ساختمان آشنا می سازیم. با ما همراه باشید.

شرکت سنگ بازالت ماکو عرضه کننده انواع سنگ های ساختمانی است :

سنگ بازالت

سنگ اندزیت

سنگ گرانیت

خرید سنگ بازالت

قیمت سنگ بازالت

گرانیت اندزیت

سنگ آتشفشانی

بازالت ایران

بازالت تهران

ویژگی های سنگ طبیعی

از جمله شناخته شده ترین سنگ های طبیعی برای ساخت و ساز می توان به گرانیت، مرمر، ماسه سنگ، پورفیری، بازالت، تخته سنگ رسی و سنگ آهک اشاره کرد. این مواد از نظر مشخصات فنی مانند جذب آب، مقاومت فشاری، ظرفیت ذخیره سازی حرارت یا مقاومت در برابر یخبندان بسیار متفاوت هستند.

بازالت تهران

بازالت ایران

ظاهر یک سنگ خصوصیاتی در مورد کیفیت آن آشکار نمی کند. ممکن است نوع کم هزینه و نوع با کیفیت بالای آن، ظاهر یکسانی داشته باشند اما ویژگی های کاملاً متفاوتی دارند. سنگ‌های سخت مانند گرانیت یا بازالت برای نمای بیرونی بسیار مناسب هستند، در حالی که مواد نرم‌ تر مانند پورفیری یا مرمر برای فضای داخلی مناسب‌تر هستند.

قبل از اینکه یک سنگ طبیعی وارد بازار شود، باید تست های مناسبی که بر اساس هنجارهای آلمانی یا اروپایی است، انجام داده شود. به جز چند مورد استثنا، برای مثال شیل نفتی، تمام سنگ های طبیعی مطابق با کلاس مصالح ساختمانی A، DIN 4102 متعلق به کلاس غیر قابل اشتعال هستند. اینکه کدام سنگ برای چه منطقه ای مناسب است به ترکیب آن و الزامات محیطی لازم بستگی دارد. مانند بارها و شرایط آب و هوایی. برای خواندن ادامه مطلب خرید سنگ نمای ساختمان کلیک کنید .


برچسب: بازالت،سنگ بازالت،گرانیت بازالت،خرید سنگ بازالت،قیمت سنگ بازالت،سنگ اندزیت،سنگ اسپراخون،سنگ آتشفشانی،سنگ بازالت ساختمانی،بازالت ایران،بازالت تهران،بازالت شمس آباد،،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۷:۳۴ توسط:basaltmaku موضوع: نظرات (0)